کارخانه تکاليف رياضي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کارخانه تکاليف رياضي
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 50
نویسنده : مولوی
کارخانه تکاليف رياضي
نرم‌افزارهاي زيادي براي حل سوالات و تمرينات رياضي توسط رايانه طراحي شده است، اما براي آموزش مفاهيم رياضي به فرزندان يا دانش‌آموزان نرم‌افزارهاي كمي طراحي شده که يکي از آنها نرم‌افزار قدرتمند Math Resource Studio است. اگر جزو کاربراني هستيد که يکي از مشکلاتتان گردآوري سوال و تمرينات رياضي براي فرزندتان است يا يک‌‌آموزگار هستيد و مدام بايد وقت خود را براي طرح سوالات مختلف صرف کنيد، پيشنهاد مي‌کنيم از اين نرم‌افزار کمک بگيريد.

به‌ کمک نرم‌افزار Math Resource Studio براحتي و در مدت‌ زمان چند دقيقه مي‌توانيد چند برگه سوال و تمرين بسيار عالي در زمينه‌هاي مختلفي از مفاهيم رياضي را براي فرزندان يا دانش‌آموزان خود طراحي کنيد. اين نرم‌افزار بيش از 70 مفهوم منحصربه‌فرد رياضي را در خود جاي داده و به شما اين امکان را مي‌دهد كه تمرينات و تکاليف مختلفي را با توجه به هر يک از اين 70 مفهوم در اختيار دانش‌آموزان يا فرزندان خود قرار دهيد. مباحثي همچون اعداد، شمارش، جبر، هندسه، کسر، زمان، نسبت و درصد و اندازه‌گيري، برخي از مفاهيم قابل‌‌‌آموزش توسط اين نرم‌افزار است.

همچنين اين نرم‌افزار با داشتن سرگرمي‌هاي رياضي مانند پازل، اين امكان را به شما مي‌دهد كه يادگيري رياضي را براي فرزندان‌تان به يک سرگرمي جذاب تبديل کنيد.

اگر به استفاده از اين نرم‌افزار علاقه‌مند شده‌ايد، پيشنهاد مي‌کنيم نسخه‌اي از آن را با مراجعه به لينک زير دانلود کنيد:

http://clicklinks.ir/30705d



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: درسی! , کنکور , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: